خواسته های مشتری

در بازار رقابتی امروزی، بدلیل گستردگی نیازهای بازار و تخصصی بودن این موضوع، لازم است از روش‏های بهینه جمع‌آوری، تحلیل و بهره‌دهی اطلاعات استفاده شود.

طراحی محصول

شرکت سهند آذین با آزمایشات مکرر ، صحت و سلامتی محصولات خود را تضمین می نماید.

آنالیز و ارزیابی

در بازار رقابتی امروزی، بدلیل گستردگی نیازهای بازار و تخصصی بودن این موضوع، لازم است از روش‏های بهینه جمع‌آوری، تحلیل و بهره‌دهی اطلاعات استفاده شود.

مزایای همکاری با ما

با مقایسه توانمندی ها و خدمات سهند آذین با توانمندی ها و خدمات سایر شرکت ها، مزایای همکاری با ما به سهولت مشخص می گردد.

خواسته های مشتری

در بازار رقابتی امروزی، بدلیل گستردگی نیازهای بازار از یک‌سو و تنوع ارائه محصولات و خدمات از سوی دیگر، فعالان بازار را بر آن داشته تا تصویری دقیق از دیروز، امروز و فردای خود و رقبا داشته باشند. با توجه به وقت‏گیر بودن، گستردگی و تخصصی بودن این موضوع، لازم است از روش‏های بهینه جمع‌آوری، تحلیل و بهره‌دهی اطلاعات استفاده شود. این گروه با داشتن توان علمی و عملیاتی در هر سه مقوله و توجه به اثربخشی این خدمات می‌تواند یک مشاور و مجری کارآمد از ابتدا تا انتهای برنامه توسعه و یا نگهداری شرکت‏ها باشد. در انجام چنین عملیاتی لازم است مشاور یا مجری با یک نگاه جامع، به اثرات انجام طرح و نیز ضرورت‏ها و فواید آن به‌صورت هم‌زمان توجه داشته باشد و شیوه اجرا را بر اساس این نگاه و رویکرد انتخاب نماید. خوشبختانه، حضور متخصصین در تمامی زمینه‌‏های لازم و اجرای سیستم کانونی درون گروه سهند آذین این قابلیت را ایجاد می‏کند که خدمات به صورتی اثربخش با کارایی لازم ارائه شود.‌

طراحی محصول

طراحی محصول به عنوان یک کلمه، مجموعه ای از مشخصات یک محصول است که شامل مشخصات کلی: فرم ( ویژگی های زیبایی شناختی و ملموس محصول یا خدمات) و عملکرد (قابلیت های) بصورت توام و یکپارچه است. فرآیند طراحی محصول: مجموعه ای از فعالیت های استراتژیک و تاکتیکی از ایده پردازی تا تجاری سازی و خلق یک طراحی محصول است. در یک رویکرد سیستماتیک، طراحان محصول ایده ها را مفهوم سازی و ارزیابی کرده و آنها را به یک محصول یا مصنوع ملموس جدید تبدیل می سازند. نقش طراحان محصول، ترکیب کردن هنر، علم و فن آوری است با هدف خلق محصولی است که مردم بتوانند از آن استفاده نمایند.

آنالیز و ارزیابی

واحد ارزیابی محصولات سهند آذین با هدف ایجاد شفافیت بازار، افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفی محصولات در سال ۱۳۸۶ درشرکت سهند آذین تا بازار ایرانیان مستقر گردید. در این بخش ابتدا آنالیز سوات براساس نیازمندی‌ها و خروجی‌ها انجام شده و سپس راهکارهای مناسب به تفکیک فناوری و روش اجرا به سازمان پیشنهاد می‌گردد. مهمترین مزیت این سرویس دیدگاه کلان و بالا به پایین فنی با رعایت جوانب اقتصادی و اجرایی می‌باشد و ابهامات و مشکلاتی نظیر چندگانگی تکنولوژی، لزوم و یا عدم لزوم، میزان هزینه/فایده از قبل مرتفع می‌گردد.

مزایای همکاری با ما

مبتکر طرح برد برد طرح برد برد اندیشه ای بوده در پاسخ به بزرگ ترین نیازهای کسب و کارهای ایرانی که تسهیل گستر در طی حضور فعال در صحنه از سال 1386 به آن رسیده است و تقلیدی از یک نمونه ملی و بین المللی نبوده است، به همین دلیل با عشق و علاقه تمام، همه موانع موفقیت آن به دقت شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شده است و در ادامه با سرعتی بالا تکمیل تر هم خواهد شد. تجربه حضور در صحنه از سال 1386 آمار نشان می دهد بیش از 80% شرکت های تازه تأسیس در دو سال اول و 15% در دو سال دوم ورشکست می شوند و از این رو نمی توانند شریک دراز مدت خوبی به حساب آیند. سابقۀ فعالیت پایدار ما از سال 1386 این اطمینان را به شما می دهد که ما قدم های استواری در این راه برداشته ایم و روند رو به رشد خود را ادامه خواهیم داد و در همکاری مان همراه و پشتیبان شما خواهیم بود..